.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه خاتمي با عارف و سرتيمي محسن هاشمي
جلسه خاتمي با عارف و سرتيمي محسن هاشمي

اصلاح طلبان هنوز به اجماع و تصميم قاطعي براي نحوه ورودشان به انتخابات نرسيده اند ...اصلاح طلبان هنوز در خصوص حضور مستقل يا تحت ليست واحد جريان اصلاحات تصميم قاطعي نگرفته اند.... معلوم نيست با چراغ روشن يا خاموش در انتخابات شركت كنيم....نحوه تصميم گيري اصلاح طلبان براي انتخابات آتي به شرايط و جو جامعه بستگي دارد.

این‌ها بخشی از صحبت‌های تکراری اصلاح طلبان در چند ماه اخیر است. این صحبت‌ها به نظر راهبرد انتخاباتی آنان است. راهبردي كه دمیدن در اختلافات احتمالي ميان اصولگرایان نیز بخشی از آن است.

آخرين اخبار اما حكايت از آن دارد كه با نزدیک تر شدن روزهای انتخابات این جریانات سر از لاک برون آورده‌اند. يك منبع آگاه در اين خصوص به «فردا » گفته است كه جلسات افطاری اصلاح طلبان به محملی برای رایزنی‌هاي انتخاباتي تبدیل شده است. بر اساس اين گزارش تیم کارگزاران با سرتیمی محسن هاشمی به عضوگیری و تهیه لیست می‌پردازد و محمد خاتمی نیز با محمدرضا عارف طي جلسه‌اي برای شرکت در انتخابات و تهیه لیست صحبت کرده است.

در عين حال اخبار رسيده حاكي از آن است كه اصلاح طلبان در نظر دارند با وارد کردن چهره‌های سفید در انتخابات حضور يابند. آن چنان که چندی پیش لیستی از این افراد در رسانه‌ها به عنوان کاندید پخش شد اما پس از چندی به تکذیب آن پرداختند.تكذيبي كه بطلان آن فعاليت هاي شديد و تكاپو‌هاي انتخاباتي اين روزهاي اصلاح طلبان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.